پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Palyer
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 526
نویسنده : Alireza

شما میتوانید با استفاده از این برنامه تمامی کلیپ های فلش اینترنتی را مشاهده کنید و حتی بازی انلاین کنید...!

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

پخش کلیپ های فلش درون اینترنت و اتوران

پخش بازی های فلش انلاین

قابلیت نصب بر روی انواع مرورگر ها

پخش وب سایت هایی که داری فلش منو میباشند

قابلیت نصب بر روی ویندوز محبوب 7

فلش پلیر

 دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: فلش و ابزار های آن , ,



بازدید : 489
نویسنده : Alireza


 

Animated GIF Producer ابزاری با کاربرد آسان و سریع برای تولید انیمیشن ها، دکمه ها و بنرهای گوناگونی است که می توانند برای تنوع و زیبایی وب سایت شما استفاده شود. با به کارگیری این برنامه ی ساخت انیمیشن های GIF، دیگر نیازی ندارید تا هزینه و وقت زیادی را صرف نرم افزارهای پردازش و ویرایش ویدیویی پیچیده کنید و یا به دنبال آموزش های طاقت فرسا برای چگونگی ساخت انیمیشن باشید. Animated GIF Producer به شما کمک می کند تا تنها با صرف چند دقیقه انیمیشن خود را ایجاد کرده و تنظیمات دلخواه خود مانند سایز، فریم، میزان تاخیر در نمایش پی در پی تصاویر و ... را اعمال کنید. علاوه بر این می توانید از افکت های مخصوصی برای تغییر در شیوه نمایش تصاویر استفاده کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Animated GIF Producer :
- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی AVI, MPG, MPE, MPEG
- شامل امکاناتی برای گرفتن Snapshot
- پشتیبانی از BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG, ICO, PCX, CUR و فرمت های تصویری Windows Metafiles
- امکان وارد نمودن فریم (قاب) از دیگر GIFها
- تغییر سایز فریم ها
- تعریف پارامترهای کلی فایل های GIF مانند: اندازه صفحه، رنگ پس زمینه، تاخیر
- تنظیم ترتیب نمایش تصاویر
- ایجاد افکت های زیبای گرافیکی
- تکرار نمودن نمایش تصویر دلخواه
- ذخیره سازی تصاویر GIF-file به عنوان مجموعه ای از فرمت های رایج گرافیکی
- ایجاد فایل خروجی AVI

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

 

دانلود با حجم 3.19 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , فلش و ابزار های آن , ,



بازدید : 582
نویسنده : Alireza

امروزه تبلیغات در وب سایت ها امری بسیار مهم است. شما با بنر های خود در وب سایت ها می توانید محصولات خود را معرفی و به فروش بگذارید.ساخت این بنر های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا هر چقدر بنر شما زیبا و جذاب باشد، کاربر بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.

نرم افزار Banner Zest Pro از جمله نرم افزار هایی است که به کمک آن می توانید بنر های تبلیغاتی به صورتّFlash و HTML5 بسازید.کار با این نرم افزار بسیار ساده و نیازی به مهارت در ساخت فلش نمی باشد.این نرم افزار با افکت های خود رنگ و لعابی خاص بهعکس های شما داده و آنها را به صورت انیمیشن در خواهد آورد.        

مشخصات
حجم فایل: 21 مگابایت

لینک های دانلود

دانلود - 21 مگابایت

رمز فایل: www.p30download.com

..          

:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , فلش و ابزار های آن , بخش مکینتاش , ,



بازدید : 410
نویسنده : Alireza
دانلود Adobe Reader XI v11.0 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، كه به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط كاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.

همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. قابلیت های کلیدینرم افزار Adobe Reader XI:
- ابزار کامنت پیشرفته
- پروفایل های باز کردن PDF
- پشتیبانی از تکنولوژی فلش
- CAD و قابلیت های جغرافیایی
- دسترسی به همه ی فایل های PDF
- خدمات Online
- دارای استاندارد های بین المللی
- ابزار های دسترسی پذیری
- دارای ابزار توسعه
- استاندارد های امنیتی
- رابط کاربری چند زبانه
- و ...

 

لینک های دانلود

 

دانلود - 37.8 مگابایت

..


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , فلش و ابزار های آن , ,



بازدید : 499
نویسنده : Alireza
 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , فلش و ابزار های آن , گالری گرافیک و پلاگین , گالری آیکون و ابزارهای آن , ,



بازدید : 575
نویسنده : Alireza

 

 

 

Easy Web Animator نرم افزاری بسیار ساده اما در عین حال کارآمد برای ساخت بنر های تبلیغاتی است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد.
طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است. دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , انیمیشن سازی , فلش و ابزار های آن , ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد